Esraaaaa2 Canım benimde çikolata kistim vardı geçen sene öğrendim hsg çektirdim bende çevreden çok rahim filmi sonrası hamile kalırsın gibi cümleler duydum hatta psikolojikmen miydi bilmem 5 gün gecikmem olmuştu ama malesef ondan sonraki aylarda hep negatif çıktı. En son bu ocak ayında doktorumuzla tüp bebek tedavisine karar verdik. Çarşamba günüde transferim oldu hayırlısıyla da 10 güne sonucu bekliyoruz.