Esraaaaa2 Kızlar geçen ay rahim filmi çektirdim çektirdikten 10 günden sonra az az kanamam oldu doktorum normal dedi şimdi de adetim 4 gün geçikti adet olmadım böyle olan var mı lütfen yardım edin olan varsa gebelik oldu yada geçikti ama oldu diye bu arada pkoyum kızlar
Adaa8905 Esraaaaa2 Canım filmden sonra kanama oluyor ya o yüzden adet geç geliyor yine de bir test yap
Miniktosbaa Esraaaaa2 ben de PKO hastasıyım benim de dr. Rahim filmi istedi çok mu sancılı nasıl çektirdiniz uyuşturdularmı?
flowers Esraaaaa2 test yapın nerden bilsin burdaki insanlar PKo var diyorsunuz hem test yapmadan bilemez kimse
Esraaaaa2 Myworld34 adetim her ay düzensiz olduğu için yine öyle birşey mi diye acele etmek istemedim
Mervediz1 Bende pkoluyum ama düzenli adet görüyorum her ay . Mart ayında rahim filmi çektirdim nisanda hamile olduğumu öğrendim bence sizde test yapın rahim filminden sonra gebelik şansı %30 artıyor
Esraaaaa2 Mervediz1 canım benim adetim düzensiz olduğu için yine öyle mi diye bekledim her ay yapıp sonu hüsran oluyor üzülüyorum ister istemez
Kuzumm55 Esraaaaa2 Biliyorum sabırsızlıkla bekliyorsun.Olsun diye de can atıyorsun ozaman sabırla bekle canım dua et Rabbim hayırlısıyla insallah hayirli sağlıklı evlatlar nasip eyler💐 Kuran okumayı biliyorsan Meryem suresi oku bilmiyorsan dinle hergün Rabbim mükafatını verir inşallah Eğer olursada hiç bırakma hep dinle yada oku 💐
Mom084 Esraaaaa2 canım bende var ama dirençli değil yumurtalar büyüyordu. Cok sükür 2. Ayında bende kendiliğinden kaldım. Eger ilaç, iğne, catlatma iğnesi ile denersen zaten cocugun olur. Pko zaten kısır demek değil ki,