Sumc 2melekannesi_ canım enabıza değer girilmediği için 0. Sana o kan tahlili yapıldığını sisteme girmişler ama sonucu girmemişler. Enabız sabah güncelleniyor. Daha düşmez oraya
2melekannesi_ Sumc ayy umarım öyledir çünkü kanı sabah 9 da verdim hemen 12de e nabızdaydı şaşırdım hatta hemşire gece çıkar dedi bu nasıl erken çıktı diye demekki daha işlenmedi sonuçlar ondan öyle. Çok şükür ya inşallah pozitif sonuçlar görürüm 🤲🏻
Yspnr minikmucizemmmmmm saglikocaginda verilen tahliller de devlet hastanesinde bakiliyor.devlet hastanesinde verdigin tahlilleride labim mhrs ve melisten gorebilirsin saglikocaginda verdiklerine de.
minikmucizemmmmmm Yspnr yaa valla cahilim henüz bu konularda hiç hamilelik yaşamadım da😓 bakayım tekrar ama mhrs den nasıl bakcam peki
Sumc 2melekannesi_ sağlık ocağı ise sağlık ocağı açılmadan sonucu zor öğrenirsin canım. Hemşire sisteme giriyormuş çünkü. Bilgin olsun. Benim iki ay önce yaptırdığım tam kan sayımı var halen tüm sonuçlar 0. Ama ben doktordan kağıt ile sonuçlarımı aldım
Yspnr minikmucizemmmmmm estagfirullah cahillik olur mu oyle demek istemedim bnde işim gereği biliyorum disardan biri olsam onemsemem sonucum ciksinda nerde bakilirsa bakilsin der gecerim.googleden hastanenin kendi sayfasina giris yap hastanenin isminin yaninda mhrs yazar o sekilde bakabilirsin.ama en erken melis’e düşer ordan bakabilirsin.
2melekannesi_ lentil sağlık ocağıydı şimdi arasam da ulaşamam yarın da resmi tatil sonra haftasonu derken pazartesi anca ulaşırım 😏 tek çarem sonucun çıkmasını beklemek galiba
lentil 2melekannesi_ aa sağlık ocağıysa doğru diyorsunz. Ama o kadar beklemek istemiyorsanız yarın acile gidip kan verin hemen
Elifdikel 2melekannesi_ sağlık ocağında verilen tahlillere internetten ulaşılıyor mesela ben Gebze de tahlil veiyorum sağlık ocağına Kocaeli tahlil sonuçları yZinca çıkıyor enabiza bakmıyorum sizde hangiildeyseniz o şekilde bakabilirsiniz
2melekannesi_ lentil şuan evde de değilim haftasonu için kayınvalideme gelmiştik bakalım inşallah gerek kalmaz acile falan da hemen öğrenirim sonuçları 🤲🏻
Elifdikel 2melekannesi_ Labimden de mi ulasamadiniz gebelik için tahlillerim bende hep sağlık ocağında verdim sabh verdiğim tahlil öğleden sonra 3 gibi sistemde oluyordu ilden ile fark var demekki beklemekye çok sıkıcı :)
2melekannesi_ Sumc hemşire bizzat gece bak dedi demekki gece mi gircek sonuçları napcak artık bilmiyorum😬
2melekannesi_ Elifdikel evet labimden bekliyorum da hemşire gece çıkar demişti ben de bekliyorum bakalım☺️
minikmucizemmmmmm 2melekannesi_ sizinde gecikme oldu mu acaba ? Bende ekstra beyaz yoğun akıntıda var belirsizlik ne kadar kötü ya adet olsak dert olmasak dert test negatif oluncada neden adet olmuyorum sıkntısı başlıyor
2melekannesi_ minikmucizemmmmmm benim bugün adet günüm ama olmadım. 7 haftadır beyaz akıntım ve kasık ağrım oluyor hakikaten beklemek çok zor 😞
minikmucizemmmmmm 2melekannesi_ e nabızda sürekli sayfa yeniliyorum ama yok deli oldum😂 kendim görsem rahatlıcam kan alanda internetten bakarsın dedi acaba 12den sonra mı düşer benimde çünkü ben öğleden sonra vermiştim kan
2melekannesi_ minikmucizemmmmmm ben de 12 yi bekliyorum bi heyecanla ama bakalım nolcak 😬 inşallah beklediğimize değer güzel haberler alırız🥰
Yspnr minikmucizemmmmmm oyleden once verilen kan birgun snra sabah 9 10 gbi işlenir kan vermeye sabah 11 e kadar gitmek gerekir saglikocaklarinda cnki 11 de kanlar toplanip devlet hastanesine gnderilir.
minikmucizemmmmmm 2melekannesi_ inşallah ya😒 çikolata kistim var ve tedavisiz hamile kalmak istiyorum ama nasip rabbim hayırlısını versin