fethiyeli48-48 e nabza bazen sonuclar cik gec düşüyor dün sabah 10 da kan verdim kac kere girip baktım yok sonuc yok bugün saat 1 de saglik ocaginda kan alındığına dair ziyaretim gözüküyor sonuç hala yok gittim saat 3 bucuk gibi doktor da göremedi laboratuvari aradı doktorum sonucumu söyledi ama hala e nabizda görünen bisi yok 😂😂😂