minikmucizemmmmmm 2melekannesi_ inşallah ya😒 çikolata kistim var ve tedavisiz hamile kalmak istiyorum ama nasip rabbim hayırlısını versin
Yspnr minikmucizemmmmmm estagfirullah cahillik olur mu oyle demek istemedim bnde işim gereği biliyorum disardan biri olsam onemsemem sonucum ciksinda nerde bakilirsa bakilsin der gecerim.googleden hastanenin kendi sayfasina giris yap hastanenin isminin yaninda mhrs yazar o sekilde bakabilirsin.ama en erken melis’e düşer ordan bakabilirsin.
Yspnr minikmucizemmmmmm oyleden once verilen kan birgun snra sabah 9 10 gbi işlenir kan vermeye sabah 11 e kadar gitmek gerekir saglikocaklarinda cnki 11 de kanlar toplanip devlet hastanesine gnderilir.
minikmucizemmmmmm Yspnr ben en iyisi kendim bekliyim adet olmayı olmazsam gene giderim kadın doğuma direkt bu sefer☺️
2melekannesi_ Yspnr sağolun teşekkürler, 39 çıkmış 🙊 inşallah katlanarak artar şimdi sıra onu beklemekte
2melekannesi_ Kızlar birde bu değerin takip edilmesi lazım malum bir dahaki sefere kan tahlilini hastaneden vereyim diyorum acilden giriş yapıp. O şekilde sonuç daha hızlı çıkar mı 1-2 saate mesela?
ZelihaB 2melekannesi_ aynı yerde ver bence kanı çünki referans aralıkları farklı o yüzden farklı çıkabilir
Yspnr 2melekannesi_ fark etmez ikiside ayni hastanede bakiliyor yanliz erken gidersen erken cikar sonucun öğleden sonraya kalma.sali gunu tekrar tahlil yaptir
2melekannesi_ ZelihaB ama sağlık ocağı çok geç çıkardı sonucu ya ne bileyim birde doktora sormuştum ben kan artışını takip etmek için geleyim mi diye gelme tekrar dedi gebeysen hastaneye git dedi papaz olmak istemiyorum 😏