ZelihaB evet onu gördüm ben de. Mesela geçen ay gebelik yoktu değerim 0,100 çıkmıştı düz 0 olunca anlam veremedim sağlık ocağından baktılar bir de. Şimdi yasaklar da var tekrar kan da vermek zor bilmiyorum nolcak geceye kadar beklicem ama acaba arayabileceğim bir yer var mı?