Hemsireanne1 nefret ediyorum böyle konuşan insanlardan ya bende de cocugu olan arkadaş tayfası var bu şekilde dertlenen, sen doğurmuş ana olmus bakmışsın da ben bakamıcam yani öyle mi. Yok gezemezsin yok spor yapamazsın ya insanın günde 1 saati nasıl olmaz spor yapmak icin, doğurunca hemen en kısa sürede başlamak istiyorum diyorum imkansız 1 seneden önce unut diyor bana. Niye diyorum yorgunluktan vakit bulamazmışım. Ya 1 saat 1 saat nasıl olmaz ? Cocuk hiç mi uyumayacak o arada insna bi duş alamaz mı bi spor yapamaz mı bi uyuduğunda evinin tozunu alamaz mı bu kadar imkansız mı bunlar bütün anneler ölüyor o zaman demek ki. Tabi ki bir bebeğe bakmak kolay değil hayatı kimsenin eski hayatı gibi olmaz hepimiz bunu biliyoruz ama insanın canını yavrusunu da hayatını kaydırmış gibi anlatmazsın bu kadar.