Senayyalcin Asyaayaz1 Ahahahah mutlaka doğum hikayesini okumak istediklerim var zaten bende hayırlısıyla sizin hikayenizi okurum inşallah 💛
Senayyalcin Hafise Evet inşallah güzel, hızlı ve kolay bir doğum hikayesi olur hayırlısıyla negatif birşeyi buraya yansıtmak istemem🐣
058elf Senayyalcin yaa bende 38+2 ama gelen giden yok 🤭 nst de sancı olağan sancılarmış doğum sancısı demiyoruz dedi doktor bende sancı hissetmiyorm zaten bakalım ne zaman doğum yapacaz 😂
Senayyalcin 058elf Of bende çok merak ediyorum sizinle bir kaç gün oynar belki ama aşırı yakın zamanlarda doğuracağız gibi hissediyorum 😂😂😂
aslannaz21 Senayyalcin aynen katiliyorm size bende diyet yapiyorm sebze meyve ve et turu yesillik salata sut yogurt duzenli yiyorm 2 ayda ben 1 kilo almisim ama bebisim haftafa 200-250 gram almis yani almasi gerektigi gibi alan bebek aliyor cok.sukur
Senayyalcin Kubra5328 Nişanlı değil nişan gelmesi doğum öncesi kahverengi veya kan rengi akıntıya denir bebek kafasıyla rahmi zorlayarak o akıntıyı getirir doğum yakın zamanda olacak denektir bu
Yigitkeriminannesi Senayyalcin 39+6 ve 3870 kg benim de oğlum Pazartesiye kadar bekleyeceğiz bol bol yürüyüş squat ve pilates dedi doktor 🤷🏻♀️
Beyzan Senayyalcin benim oğlum 39+5 de 3610 Dr doğdu. Ne zordu beklemek geldi gelecek diye sürekli tetikte olmak 😌 Allah en hayırli zamanda sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah 😍 her senin yorumuna denk geldiğimde hala gelmemiş bebisi diyorum 😃
Kubra5328 Senayyalcin bende bugün girdim 39 haftaya benimde 3 kilo 200 gram bebeğim bende doğurmak istiyorum beklemedeyim artık herkes çok sabırsız heyecanlı gelsin diye bekleyemiyor bekliyoruz bakalm 🙈🤷♀️
Beyzan Senayyalcin hayır sezaryen oldu. Önce o gün hiç hareket etmedi sonra suyum geldi sonra o anki durum değerlendirmesi sonucu Sezaryen oldum 🙂
Senayyalcin ireemkzl Meryem ana otunu gerçek sancılarınız başladığında koymanız gerektiğini biliyorum ve doğum bitince hemen geri çıkarmanız lazım ama tabi deneyebilirsiniz 😊😊
Zemheriiiiiiii Senayyalcin doğrumanı istiyoruuuuum desem yeridir😂😂😂 hadi tahmini Tarih söyleyelim bence 27 nisanda gelecek bebiş😂