Ozge1123 _sena_ sordumm canım doğum şöyle olur böyle olur demedi şuanlık önden gidiyormuş bebeğim sancım falan olursa napcam dedim bekle geçiciyse sıkıntı yok dedi zaten 32. Haftadan sonra randevu almana gerek yok dedi ben burdan kağıt yazıyorum dedi
baharko7 essraacar ben özel kliniğe gittim canım doktorum çok iyidi herşeyden önce arkadaş gibi medicabil de doğum yaptım
Buketkucuk QOH ben hayat hastanesine gidiyorum normal düşünüyorum kısmetse ama sezeryanda olsa orada olacak memnunum giden herkes memnun
Ozge1123 _sena_ canım senin randevun kaçındaydı şimdi randevu aldım bende 27sine perşembe demiştin merak ettim
_sena_ Ozge1123 evet canım gittim bi sorun yok dedi normal doğum icinde engel yok dedi 36.haftada çatı muayenesi yapiyormus yaptıktan sonra kesinleşir duruma gore dedi oyle sıra sende😄
Ozge1123 _sena_ ahh öyle gözüm korktu ki şu çatı muayenesinden bi olsa da bitse diyorum. Hayırlısıyla bakalım geçen gittiğimde 2 hafta önden gidiyor demişti şimdi nolcak bakalım 🥰 hazırlıklar ne durumda nasıl gidiyor belki aynı zamanlarda doğururuz 🤭🤭
_sena_ Ozge1123 korkma canım ya bende cok sey okudum burda ama hic düşünmüyorum yani gelip gecer diyorum
_sena_ Ozge1123 eveeet🥰ayni zamana denk gelebilir. Kıyafetlerini yikamayi düşünüyorum ama erken mi bilmiyorum. Bebek Arabası puset almadım hala karar veremedim😅 hazırlıklar iyi gitmiyor yani sende durumlar nasıl
Ozge1123 _sena_ bendede aynı arabası yok bide kıyafetler duruyo yine alacaklarım var birsürü şey ama napsam bilemedim önden gitmesi doğumun erken olmasına sebep olurmu tedirginim 🥰🥰🤭🤭
Ozge1123 _sena_ hastane çantasını hazırlıcam şimdi o hazır olsun geri kalanları hallederiz inşallah 🥰
_sena_ Ozge1123 canım 32 den sonra 2 hafta da bir kontroller demistin sanki dimi. Kan sonuçları.mi gosterdm 1 ay sonra dedi de bana merak ettim iki hafta demesini bekliyordum😅