_sena_ Ozge1123 bende korkuyorum canım herkes bayram tatilinde olcak😅işte net bisey de soyleyemiyor bakalım son haftalara doğru belli olur heralde😬😄
Ozge1123 _sena_ evet canım erkek. Bişiy daha sorayım sana sağlık ocağından aradılar mı 27. Hafta için konrole
_sena_ Ozge1123 yok hayır aramadilar canm. En son tetonozn ikincisini vuruldugumda daha cagirmicam bisey icin demişti
Ozge1123 _sena_ bana ikinciyi yapmadılar bişiy de demedi bu gün arayıp sorayım 27. Hafta geçiyo çünkü
Ozge1123 _sena_ gittim canım normal rutin kontrol için çağırmış tetanoz iğnesini sordum artık ikiyi yapmıyoz dedi
Yoncamikk Ben bursa sehir hastanesine gidiyorum yaşar can diye bi doktor randevu almazsan diye kağıt veriyo sabah 8de gel diyo gidiyorum sıra alıyorum
Ey_ser essraacar bende şehir hastanesine gidiyorum bir çok doktorun kapısının önü bom boş bilerek randevu vermiyorlar pandemiden dolayı sanırım. 39 haftalık oldum bir aya iki aya gel diyip diyip durdu doktorum
Ozge1123 _sena_ daha konuşamadık ki şeker testi istedi bayılcam birazdan 🙄😂 öğlenden sonra bakar galiba. Biraz önden gidiyor bebek dedi bide makat pozisyonundaymış o kadar şey sorcam ki ama unuturum sanırım 🙄