_sena_ Ozge1123 canım 32 den sonra 2 hafta da bir kontroller demistin sanki dimi. Kan sonuçları.mi gosterdm 1 ay sonra dedi de bana merak ettim iki hafta demesini bekliyordum😅
Oznurakts essraacar Bende bir kaç kere baktım şehir hastanesine kan tahlili de vermek için sabah erkenden gitmem lazım ama iki hafta ve öğleden sonra hep böyle çıkıyor randevular. Bende esentepe hastanesine gidiyorum
Ozge1123 _sena_ gittim canım bizimki çok büyümüş 2400 olmuş dahiliyeye gitmen gerek acilen dedi 🙈3 hafta ileriden gidiyormuş bide hala dönmemiş biraz tedirgin oldum ama dahiliye ne dicek merak ediyorum 🤷♀️
_sena_ Ozge1123 Anladım canım Belki neden onden gidiyor diye baksın diye demiştir bi sorun olmaz merak etme olabiliyor bazı gebelikler de
Ozge1123 _sena_ şekerden dolayı olabilir baksın ne dicek bide önden gidiyor hala dönmemiş sezeryan olur kilon var ya dikiş tutmayabilir dedi biraz korktum
Ozge1123 _sena_ ayağı kalkıp yarım saate oturuyorum napcam bilemedim bi kısım çamaşırları yıkadım . Çantaya yerleştircem 😊 kendi eksiklerim kaldı alınacak
_sena_ Ozge1123 benimde eksiklerim var kendim için çantayı da ne zaman hazirlicam bilmiyorum canım. Erken doğum olabilir dedimi senin için
Ozge1123 _sena_ 3 hafta önden gidiyo dedi erken olur demedi ama sezeryan olabilir dedi. Dikişlerin tutmaz dedi falan korktum bende