Asmunikal doğru canim ama ben daha beni tersliyeni görmedim sadece 1 tane kadın doğumda Bi kadın doktorla tartıştık ben asla müsaade etmem zaten ama burda da doğum yapmam o yüzden vana gidip geliyorum böyle normal rutin kontrolleri burda hallediyorum hastane konusunda hiç iyi değil