Merhabalar bende Hakkari merkez deyim postta Sultan Canan hocaya gidenleri gördüm o yüzden yazmak istedim, ilk geldiğimde onu çok övdükleri için bende onda devam ediyorum ilgi alakası fena değil ama Adanada ki doktorumu bırakıp geldiğimden mi bilmiyorum kapıdan çıkarken kafamdaki soru işaretleri bitmeden eve gidiyorum sanki bişeyler eksik gibi ve cinsiyeti hemen söylüyormu 20. haftayı bulduruyor diyenler var Van’amı gitmeliyim bilginiz dahilinde yardımcı olursanız çok sevinirim.