İşte yarın oburgun görev süreniz dolunca gideceksiniz buradan .. yada şuan imkanınız var başka şehide memleketinizde doğum yapma şansınız var. Burada halk yıllardır böyle. Yeni doğum yaptım. Bugüne kadar 10 tane doktor falan değişti sanırım muayene olduğum yerde. .
Azarlamalari, bakmak istememeleri cabasi. Kan tahlili istemesem kan tahlili istemezler, enfenksyion var diyorum idrar istemezler.. vitamine ihtiyacım var mı diye sormadan vitamin ilacı bile vermezler..
Bende memurum. Eşimde öğretmen. Buraliyiz.. ama hayat şartları bunlar işte. Sizde burada gittiğinizde buranın şartlarını unutmayın lütfen..
Lokman hekimde agahan bey var
Yeni hayat Hastanesi’nde Feyza ve Yasemin hanım var..
Detaylı ultrason içinde sevk alıp vana gittim. Sabah erkenden gidin süre vermeleri için. Sevk olmazsada bakarlardi sanırım. Hakkari’de geldim dediğim için..