Denizcyc Ben öyle ayrı bir şey yapmıyorum. Ama biz paramızı altına, dolara ve borsaya yatırıyoruz. Para biriktiriyoruz ama hiçbir zaman tl olarak tutmuyoruz. Bir de gözden çıkardığımız bir miktarla kripto para alıyoruz.
Papattyyaa Denizcyc ben ve eşimde öyle ben dolar ve birlikte topladığımız paralarla altın yapıyoruz o criptoyla uğraşıyor ama ben gizli gizli altında alıyorum kendime onun bilmediği kii bence her kadının elinden gizli bir birikimi olmalı zaten
ideemirel Denizcyc uzun vadeci misiniz kısa mi su an bütün altocinler çok düşüşte zarara girdik çıkmayı bekliyoruz bizde
iremgun Gozde939e99e sizin aldığınız gram muhtemelen 916 dır. Bir de 995 olan var. 995 olanlar 480 TL.
Gozde939e99e Papattyyaa ahahah cok iyi yapmissin masallah cnm bende senin gibi gizliden yapiyorm yoksa para elde durmuyor ucup gidiyor
Papattyyaa Gozde939e99e öyle vallaha bir de erkek kadının topladığını anlayınca umursamaz davranıyor o yüzden ben gizliden yapıyorum ama onunla ayrı da birikimimi var. Yine ondan geçiniyorum tabi😂
damlaaltinay Gozde939e99e koyuyorum ben, elhamdulillah, eşimden Allah razı olsun aldığı parayı kuruşu kuruşuna kadar bana verir 🤲
Papattyyaa Gozde939e99e bence en iyisi sadece bir yere birikim yapmak değik birçok yere birikim yapmak çünkü bu ülke de her an her şey olabiliyor. Criptoyu dünyada en çok kullanan 3.ülke olmamıza rağmen geçenlerde açıklama yapıldı Criptoyu tanımıyoruz diye insanlar nasıl zarara uğradı kezaa dolar da öyle 8.48 den aldığımı biliyorum ben doları ama 7 ye indi altın desen 538 e çıktı sonra bir düştü ablamlar 10 milyar zarar etti velhasılkelam birçok yerde olmalı
2kizanasi Bende geçen seneden beri alıyorum eşimin maaştan artanla ama hiç saymadım kaç oldu diye bereketi kaçmasın 😁🍀
Papattyyaa Hafise insan kazandığına göre harcamaya başlayınca kısamıyor ben ve eşimde ilk başlarda öyleydi baktık ucu bucağı yok hemen maaşın bir bölümünü yokmuş gibi davranıp hareket ettik ama şimdilik şükür iyi bakalım
Gozde939e99e Hafise evett biraz zor oluyor ama iste kumbarayla feln derken ust ustte birikiyor bisekilde cnm
Gozde939e99e Kestanesekeri olsun cnm esinin parasiyla al onunkide yabanci degil sonuncda paralar hep bosa gidiyor yoksa cidden