Papattyyaa Gozde939e99e öyle vallaha bir de erkek kadının topladığını anlayınca umursamaz davranıyor o yüzden ben gizliden yapıyorum ama onunla ayrı da birikimimi var. Yine ondan geçiniyorum tabi😂
Gozde939e99e Kestanesekeri ee tabiki gideer olunca tek maaslada zor oluyor zaten ates pahası oluyor 🤷🏻♀️allah yardimcimiz olsun eslerimizd guc kuvvet versin rabbim
iremgun Gozde939e99e sizin aldığınız gram muhtemelen 916 dır. Bir de 995 olan var. 995 olanlar 480 TL.
Ssgndz Eşimle anlaşmamız var her hafta market parası 500 tl aliyorum o da bana bakkaldan sunu bunu al deme diyor😹 biriktikce ceyrek almaya calisiyorum ama illaki oraya buraya gidiyor para ya nakitin hiç kıymeti yok anlamiyorsun neye gittiğini🤒
Gozde939e99e kelebegimm07 eveet cok pahalli ona güç yetmiyoe cidden ama bende para biriktirerek gram alıyorum
kelebegimm07 Gozde939e99e aynen cnm ben para biriktiriyorum onun yerine birikince yine kendime harciyorum bitiyor para🤣
minikprensesimbenim Şu an çeyrek almak mantıklı mı evim uzak kuyumcuya ve dışarıdayken alayım diyorum
Papattyyaa Gozde939e99e bence en iyisi sadece bir yere birikim yapmak değik birçok yere birikim yapmak çünkü bu ülke de her an her şey olabiliyor. Criptoyu dünyada en çok kullanan 3.ülke olmamıza rağmen geçenlerde açıklama yapıldı Criptoyu tanımıyoruz diye insanlar nasıl zarara uğradı kezaa dolar da öyle 8.48 den aldığımı biliyorum ben doları ama 7 ye indi altın desen 538 e çıktı sonra bir düştü ablamlar 10 milyar zarar etti velhasılkelam birçok yerde olmalı
Gozde939e99e Papattyyaa eveeet ve söyle kisa vadeli olmadigi surece zarar yapmayiz cnm uzun vadeli oldugu icin benimkisi simdi pahalli geliyor 500 tl ama 2 sene sonra 1000 tl olur eminim oyuzdn dedgin gibi takipte olup biseyleri yapmak lazim kimseden borc istenmiyor elimizdeki 1 kurusu bile ust ustte koyup biseye tamamlamk gerekiyor ki kafamız rahat olsun bugun bulup bugun harcayanlardan nefeet ederim yarını dusunmezler
Glbnpk Gozde939e99e ben kendim de çalışıyorum ama malesef. Maaşımın yarısı hatta fazlası evimizin kredisine gidiyor.
minikprensesimbenim Papattyyaa 788 😳 ama düşeceğini sanmıyorum düğün zamanları geldi çıkar büyük ihtimalle