Esmos26 16.25 gibi seni sezaryene alacağız dedi Mine hanım 16.59′da kuzum doğdu. Dikişler vs yarım saat sürüyor ama benim damar yolum sıkıntılı (damarlarım çok inceymiş, yıllardır söylerler) olduğu için hemşire 3 defa yeni damar yolu açmaya çalıştı o biraz uzun sürdü. 2 çamaşır yeter bence. Ben bir tane kullandım. Lohusa teri diyorlar, çok terledim. Ertesi gün vizite geldiğinde mine hanıma sordum duş alabilirsin dedi. Doğum yaptığım gün ve ertesi gün klozete oturmak bile zor geldi. Refakatçi yardımı şart. Bence de kimsenin olmaması güzel olmuş biz gelmeyin dediğimiz halde kayinvalidem kayınpederim gelmişti hastaneye 🤦🏻♀️sizi doğumdan bir hafta sonra kontrole çağıracak o hafta benim de kontrolüm var karşılaşırız belki 😊