Esmos26 merhaba teşekkür ederim 😊 evet mine hanıma gidiyordum. Normal olacaktı doğum ama benim sıpa kanala girmedi, üstüne rahmi zorlayınca biraz yırtığım oldu tamamen benimle ilgiliydi sıkıntılar yani. Epiduralimi yapan genç kadın bir doktordu, iğneyi yanlış yaptı muhtemelen çünkü hiç uyuşmadım. Bir de epidurali hareket ettirdin herhalde deyip suçu bana attı😂🤦🏻♀️ onun dışında her şeyden memnun kaldım. Listede bebeğe kıyafet verecekleri, ya da birkaç kullanımlık bebek bakım ürünü verecekleri yazmıyordu. Zaten yıkamadan kıyafetleri kullanmazsınız herhalde ama bilginiz olsun 😊 hemşireler çok güleryüzlü bebek bakım odasını 7×24 arayıp yardım alabiliyorsunuz. Bir de doğuma çocuk doktoru olarak Abdülkadir bey girerse sonra onunla devam etmeyin derim. Doğum sonrası sütüm geldi ama az geldi ilk zamanlar. Çocuk aç, iyi bakmıyorsun, diyet yapıyorsun imasında bulundu. Günlerce ağladım, diyet yapmıyorum diyorum sütün yaramıyor o zaman dedi. Mama verin o zaman birkaç gün kullanalım, çocuk aç kalmasın diyorum vermem sütünü artir diyor. Ne desem bahane buldu. Abartmıyorum 12 saatin 10 unda emzirdim çocuğu. Süt yapar diye neler yedim neler içtim daha kötü anne imasında bulundu 😏 oya Ayaz’ın özel muayenehanesine gittik, oya hanım sen dinlenmeden sütün artmaz dedi. 4 gün mama ve sütü birlikte kullandık, bu sürede çok şükür sütüm arttı hem ben dinlendim. Çok doluyum o konuda neyse doğum sonrasına dönersek 😂 bir paket ped getirdiler bana, varis çorabını, iç çamaşırıma yerleştirilen pedi bile hemşireler yaptı. Herkes çok ilgiliydi iyi ki Acıbadem’de doğum yaptım dedim