Esmos26 bebek için 2 tane 10lu, 1 tane 5li, 1 tane de isimli yenidoğan seti koymuştum fotoğraf çekimi için. 10lu setler fazlalıkmış. Hemşire istediklerini almış set içinden. 10 tane bebek bezi koymuştum yetmedi evden takviye getirdiler 🤦🏻♀️ Esma diye seslenirlerse gelirim yanınıza 😂 esmoş26 siz misiniz derim çıkmazsanız büyük rezillik 😂