Bseda Esraozkan evet var gözüküyor benimde böyle çok silikdi daha erken yani küçük olduğu için böyle☺️
Minikannebsr Esraozkan bence var gibi ama regl tarihinizi bekleyin ertesi gün kan verin işi garantiye almış olun
Esraozkan Minikannebsr bugün kan testi verdim bekliyorum kan testi sonucu ile emin olabilirim zaten 🙏
Busra1811 Esraozkan hayır herhangi bi tedavi olmamıştım. Hatta benim ki çok az belli oluyordu çizgisi
Esraozkan Sermec27 inşallah biraz şüphe ediyorum kendimden değil miyim acaba diye kan testi sonucu verdim bugün sonuçla emin olacağım inşallah doğrudur 🙏
Yenianneadayi2208 Sermec27 evet çok şükür Allah yeniden nasip etti 🙏 Henüz keseyi görebildik umarım sorunsuz bir gebelik süreci olur.Çok teşekkür ederim 🌹
Sermec27 Esraozkan sıze yazmamıştım ama inşallah sızde güzel hayırlı haberler alırsınız 🥰🤲 ama sizinde silik cizgi cıkmış var gibi benimde adete 4 gun kala böyle cıkmıştı
Kubra411 Esraozkan beta sonucu düşük çıkabilir korkma sakın 😁 benim ilk 79 2 gün sonra 181 2 gün sonra 469 çıktı
Zulfiye_22 Esraozkan benimkide böyle çıkmıştı hatta bundan daha silikti beta 11.6 çıkmıştı canım inşallah sendede vardır bence var ama 🤗♥️