Esraozkan https://resimyukle.io/r/rBUMnxQ49Y Kızlar adetime 4 gün kala test yaptım ve biraz silik çıktı. Bugün çatlatma iğnemin 15. Günü sizce gebelik var mı?
Durunbigeldim Esraozkan evet hamilesiniz benimde adete 4 gün kala böyle çıkmıştı🥰tam adet günüöde kan vermiştim
Ozge20ulu Esraozkan inşallah canım mükemmel bı duygu dimi şok ,sevinç , inanamak bir sürü duygu bı arada Allah’im isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥰
Esraozkan mavi_kus amin inşallah🙏🤲 kan testiyle inanıcam hamile olduğuma sanırım şu an inanamıyorum da
Busra1811 Esraozkan hayır herhangi bi tedavi olmamıştım. Hatta benim ki çok az belli oluyordu çizgisi