Kubra411 Esraozkan beta sonucu düşük çıkabilir korkma sakın 😁 benim ilk 79 2 gün sonra 181 2 gün sonra 469 çıktı
Alyamm_ Esraozkan Evet hamilesiniz çok, çok yeni 🌼 Rabbim sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin 2 günde bir beta ya baktırabilirsiniz ☺️
Durunbigeldim Esraozkan evet hamilesin hayırlı olsun🦋beta takibini yaptır. Adet gününde verseydin kan daha yüksek çıkardı şuan düşün çıkması normal her gün katlanır
Sermec27 Esraozkan benim 4 gün kala böyle silik cıkmıştı ertesi gün kan vermiştim yani adete 3 gün kala 80 cıkmıştı
EceEgemen Esraozkan cnm hayırlısı olsun birşey söylemek için erken tabi kese vs görünmeden ama beta 5 ve üzeri olunca gebe sayılıyor 🙂
Alyamm_ Esraozkan 5 üzeri gebe sayılıyor canım adet gününde ya da geçince yaptırsaydın betan daha yüksek çıkardı 🤗 Sen takipte ol artışı için 🌼
Yenianneadayi2208 Sermec27 evet çok şükür Allah yeniden nasip etti 🙏 Henüz keseyi görebildik umarım sorunsuz bir gebelik süreci olur.Çok teşekkür ederim 🌹
Sermec27 Yenianneadayi2208 inşallah canım inşallah rabbim bu sefer bize bağışlar inşallah güzel haberlerini bekliyorum 🤲 🥰