Derinin-annesi Adaa8905 insallah Allah isteyen hepinize en yakın zamanda nasip eder.Bütün içten dileklerimle dua ediyorum su an size.
Gizemeris Adaa8905 benim yengemde 4 yıllık evli ve çocukları olmuyor. İkisinde de bir sorun yok o da çok takıyordu kafaya artık takmıyor çünkü zamanı vardır diyor 😊
Mom54544 Adaa8905 5 seneye yakın olmadı benim başta sebepsiz dendi asilamalar zaman aşımı benim birakmalarim doktorların oyalamasi sonucu iyi bı doktor bulup Laparoskopi falan derken ilk tüp bebek denemesini ocakta yaptık hiç ama hiç umudum yoktu ama çok şükür rabbim verdi 16 haftalık olduk umudunuzu asla kaybetmeyin biliyorum çok zor ama elden bişey gelmiyo rabbim ne zaman hayırlı görürse gelicek mucizeniz inşallah
Denizyildizii Adaa8905 benim eşimdeydi problem. O yüzden bizim öyle çatlatmadır aşılamadır gibi bi şansımızda yoktu çözüm sadece tüp bebekti. Bizimde durumumuz iyi değildi kredi çektik öyle başladık tedaviye. Oldu çok şükür. Ama ne biliyim doktor sizin çocuğunuz olmaz dediğinde bile inanki hiç ümitsizliğe kapılmadım hatta ilginç bir şekilde üzülmedim bile. Ki o kadar çok çocuk istediğim halde.
Bfduam Denizyildizii direk böyle yüzüne çarpar gibi acımasızca söylenmesi ne kadar insanı aşağı çeker.
Mom54544 Adaa8905 Malesef çok pahali bide raporlu veya devlet hastanesi olmayıp özel hastanede olunca Aralık 30 dan beri muayene kan tedavi iğne ücreti sonra haplar falan derken halen gidiyo ve 35 bini buldu belkide geçti ama sizlanmiyorum gittiğine çok şükür tek seferde oldu eğer olmasaydı arkada embriyom da yoktu tüm emekler çöp e gidecekti maddiyatla birlikte
Bfduam Adaa8905 daha çok senin durumundakilerde işe yarıyormuş, ben iki ay içmiştim nasip olmadı, bende yedi aydır düşünüyorum.
Aybuss Adaa8905 sana öyle geliyor boyuna göre kilolusun 😔 benim boyum 1.65 kilom 55 Di hamile kaldım…
sema81 Adaa8905 bende okadar umutsuz zamanlarım geçti ki 11 yıl aradan sonra anca oldu 2. gebeligim umut etmekten asla vazgeçme rabbim hayırlısı ise versin inşallah
Bfduam sema81 hayırlı olsun yavrunuz, Ne kadar iyi olmuş onca yıldan sonra hamd olsun. Bizimde bi akrabanın yirmi yıla yakın olmamıştı, sonra olmuştu. Dr lar ne diyordu sıkıntı olarak?
Denizyildizii Mom54544 neden bu kadar çok tuttu acaba. Benim 4 sene önce 10 bin falandı. Bu senede dondurulmuş embriyo transferi oldum oda 10 bini biraz geçmiştir