Gizemeris Adaa8905 canım benim bir tanıdığım var 8 yıl uğraşmışlar,bakmışlar olmuyor bırakmışlar uğraşmayı. Evlatlık edinmişler. Ve evlatlık edindikten sonra kadın hamile kaldı. Allah geciktiriyorsa vardır birşeyi,geç olsun sağlıklısı olsun. Allah gönlüne göre versin🙏🏻🥺
Adaa8905 Gizemeris Bu ay da olmazsa tedaviyi birakcam canım dayanacak halim kalmadı doğal yollar deniycem
Denizyildizii Adaa8905 benim eşimdeydi problem. O yüzden bizim öyle çatlatmadır aşılamadır gibi bi şansımızda yoktu çözüm sadece tüp bebekti. Bizimde durumumuz iyi değildi kredi çektik öyle başladık tedaviye. Oldu çok şükür. Ama ne biliyim doktor sizin çocuğunuz olmaz dediğinde bile inanki hiç ümitsizliğe kapılmadım hatta ilginç bir şekilde üzülmedim bile. Ki o kadar çok çocuk istediğim halde.
Bfduam Bahardali Allah’ın bi mucizesi gibi olmuş, onca olumsuz etkenlere rağmen, Dr un normal rutinde beklemediği bir vaka olmuşsun, Allah ol derse oluyor işte. Senin adına mutlu oldum.
esra572 Adaa8905 canım ben ne hissettiğini çok iyi anlıyorum uzun uğraşlar sonucu bende tükenmiştm ki tam ne zaman kafamdan attım o zaman oldu. Ben tedavi yöntemlerini bilmiyorum ama mutlaka hsg çektir baktır derim belki rahimde sorun var belki tüpler tıkalı sakın umudunu yitirme ol deyince olduran Rabbim inşallah sende yazacaksın buraya bebeğine aldıklarını
Adaa8905 esra572 Çektirdim canım o ay hamile kaldım ama boş gebelik oldu Aralık’ta kürtaj oldum bı daha olmadı
esra572 Adaa8905 ah bak hamile kalabiliyormussun bide.. nasıl güzel doğal yolla hamile kalamayanlar ne yapsın kuzum olacak bak gör vücut kendini hazırlıyor kaç senlik evlisin
Bfduam Adaa8905 merhabalar,canım pco ile kalan çok sayıda arkadaş var, kendini böyle sınırlandırıp, şartlama. Bi arkadaşımda da Pco vardı, inofolik combi (folikasit) içti, hamile kalmıştı, içtin mi hiç bu folikasiti?
esra572 Bahardali mucize gibi ol deyince olduran Rabbime şükürler olsun evlatlarini sana bağışlasın ❤️
Bfduam Adaa8905 daha çok senin durumundakilerde işe yarıyormuş, ben iki ay içmiştim nasip olmadı, bende yedi aydır düşünüyorum.
Gizemeris Adaa8905 ya daha çok gençsiin bu kadar kafana takma lütfen önünde çook uzun yıllar var Allahtan ümit kesilmez😻
Gizemeris Adaa8905 benim yengemde 4 yıllık evli ve çocukları olmuyor. İkisinde de bir sorun yok o da çok takıyordu kafaya artık takmıyor çünkü zamanı vardır diyor 😊