Fatosef metehaninannesiii cumartesi pazarı cumaya alınmıştı ne güzel gidiyordum cuma da yasak var en iyisi perşembe pazarına gideyim bu hafta 😁
ilkannelikkk Gamseee aminnn işiniz çok zor gerçekten ben bi kere deneyeyim dedim 1 hafta dayanabildim 😅
metehaninannesiii Busehnm cuma günü 23 nisan olduğu için yarın 19.00dan itibaren yasak var yazmışım ama
Nesityyy metehaninannesiii canım bisey sora bilirmiyim şimdi marketler calismicak demi fırınlarda calismicak… tam kapama demi?
Busehnm metehaninannesiii paylaşımınız doğru, benim cevapladıgim yoruma yanlış yazmışsınız, bakarsanız ne yazdığınızı görürsünüz
Pamugunannesi1 metehaninannesiii Ve benim yarını cuma anlamam eve kapalı kaldım eşimle doğa turu yaparız yürürüz demiştik hayaller güzel hayatlar dram 😒 🤦🏻♀️