GulcanDongel Ay benim 23 Nisan kontrolüm vardı, bide hastane uzak bi saat sürüyo, randevu mesajını gösterince bi sorun olur mu acaba?
berraninannesi GulcanDongel eşim de polis sorun olmaz canım bizim de doğum o günü gösteriyor mecbur gidecez yani ☺️
GulcanDongel metehaninannesiii anladım canım, bu haberi internetten mi öğrendiniz yoksa televizyondan mı
HasretYildirim Edabarakk_ Hala gidebilirsiniz yasak cuma günü akşam 19.00da başlıyor. Ayrıca hastane randevunuz varsa yasaktan muafsınız. Eğer sorarlarsa randevunuzu göstermeniz yeterli olacaktır.
Seyma-d İyice can sıkmaya başladı bu yasaklar. Hayır bir işe yarasa tüm hafta kapanalım ama işe yaramıyor yöntem yanlış ne dıye hala ısrarla iyi bişey yaptıklarını sanarak devam ediyor bu bilmeyenler kurulu anlam veremıyorum🤦♀️
Minigimm0611 yediekim Benimde haberim yoktu telefon ve televizyon olması görülecek diye bisey yok iyikide açmıs.Bu postu elestirene kadar elestirilecek cok fazla gereksiz post var ama onlar bile kimsenin haddine degil bence sizinki gereksiz bir yorum olmuş.
Edadncl55 Edabarakk_ bende yasak günü gidiyom bişe olmaz bilerek yasak günü alıyom ki rahat gidim diye
ozge_sblr Benim haberim vardı eşim çalılmayacağını öğrenince heyecanlamış da hemen haber verdi bana 🤭 bende evde aşırı sıkılmıştım yasak olmasaydı eşim arabayla azcık gezdirecekti 😔 hafta içi de saat 5 de çıkıyor 7 de yasak başlıyor birde oruçlu gelemiyoruz çok bunalmıştım 😖 kötü oldu yasak bize
berraninannesi metehaninannesiii doğumum 23 nisanı gösteriyor eğer olursa tabiki o zaman hastaneler nasıl olacak ki açık olur mu acaba doktorum hastaneye gelebilecek mi 🥺🤕
metehaninannesiii berraninannesi hastaneler açık kuzum doktorun da gelir mecbur tek sen değil bir çok kişinin o gün randevusu vardır merak etme sen
metehaninannesiii berraninannesi gelir gelir canım mecbur gelecek eğer o gün randevunuz varsa gelir yani merak etmeyin
Ozge1708 berraninannesi Biz aradık canm. Bir sıkıntı yokmuş gelecek doktorumuz sizde aryn bi isterseniz.