metehaninannesiii aaa bende bilmiyodum 🤭 iftar zamanına denk geliyo haber falan bakilmiyo tabi sofra hazirla yemekleri hallet derkn söylediğin iyi oldu ben çıkmıyorum zaten işim olmaz disarda iyiki yarına almışım randevumu😊eşimden yana da sıkıntı yok çok şükür ise gidip gelicek izin kağıdı falna var o çıkabiliyo sokağa bazen bende dalga geciyorum patrona söyle de benim adımı da yazsın ya arada bı diye 😂😂