Sonfeyz metehaninannesiii iyi ki yazdiniz bizde tv yok ve habere bakmamıştık siz yazinca baktik. Teşekkürler ☺️
metehaninannesiii Sonfeyz rica ederim canım benim geç saat olduğu için bazıları gormemistir diye yazmıştım arkadaşın zoruna gitmiş
Mhr13 metehaninannesiii canım cuma günü 19.00da başladığında normal haftasonu yasağı oluyor. 23 nisan gününün yasak olması için yarın akşam başlaması gerekiyor. Ki açıklamalarda bu yönde internnette
metehaninannesiii Mhr13 canım bu çalışanlar için cuma gününden başlattılar yani yarim gün çalışacak bazı iş yerleri memurlar mesela o yüzden öyle dediler
Esra_80 metehaninannesiii valla bilmiyordum 🥰😂sağol ya bende cuma dışarı çıkarız diyordum gezmeye 😣tüh 🙄
Ayskem Esra_80 benimde hayallerim suya düştü resmî tatil diye oğluma alışverişe gidecektim nasip değilmiş
Ayskem Mhr13 teşekkür ederim canım şimdi son dakika haberlerine baktım da gördüm evet doğru sadece 10 ilaçla 5 arası olan market izni olması dışında genel yasak var
metehaninannesiii Ayskem aynı haftasonun da olan yasak gibi düşünün sadece marketler açık olacak o kadar
metehaninannesiii mavi_kus hanımefendi bu 3 gün tam kısıtlama yani cuma günü başladığını millette biliyor
Esra_80 Ayskem üzüldüm valla ne hayallerim vardı benimde 🥰😂ahaha başka zamana artık canım bebişleriöiz için 🥰
mavi_kus metehaninannesiii tam kısıtlama değil aynı kurallar geçerli 23 nisan resmi tatil olması sebebiyle yarın akşam başlıyor cuma değil cuma başladığını herkes evet biliyor
Mhr13 metehaninannesiii çalışanlar zaten muaf oluyor. Heryerde bilgi perşembe günü akşam 19.00 da başladığına dair. Hatta az önce trt haberde alt yazı olarka geçtiler. Çalışanlara birşey diyemiyorum ama vatandaşlar için yaska yarın akşam 19.00da başlıyor pazartesi bitiyor