2melekannesi_ CansuDRY benim 4 gün kala çıkmamıştı acaba yapsam mı tekrar yoksa beklesem günüm geçse mi?
CansuDRY 2melekannesi_ Günün geçmesine gerek yok bence. En azından ben dayanamazdım o kadar beklemeye.😅Yarın adet gününüzmüş, varsa çıkar bugün.
2melekannesi_ CansuDRY korkuyorum biraz galiba negatifi görürsem diye o yüzden erteliyorum ama çok da arada kaldım🙈
sehrengiz_8 2melekannesi_ canım bhcg hormonu eğer döllenme yeni oluştu ise idrardaki testte hemen belli olmaz bından dolayı idrarın birikmesi lazım ondan ilk idrar diyorlar temel nedeni bu
Elifdikel 2melekannesi_ evet beklemek zor oluyor bende öğrenir öğrenmez hemen kan. Vermistim inşallah sağlıklı güzel bir gebelik yaşarsınız
2melekannesi_ Elifdikel insan korkuyor ister istemez ama nasip bir yerdeherşeyin hayırlısı inşallah sağlıkla kavuşuruz
Merve-1109 2melekannesi_ bence alakası yok gebelik varsa ilk idrarda da son idrarda da çıkıyor ben akşamüstü 5 de yaptım kopkoyu çıktı vallaha😂