2melekannesi_ Cesaretim yok test yapmaya kuzum yarın yine negatif çıkar diye.
hamd olsun silikde olsa çıktı ya, diğer seçenekleri düşünme bile Allah’ın izniyle.
Sende dört gün önce negatifti, benimde üç gün önce, insan öyle görünce sanki daha hiç pozitife dönmez sanıyor di mi?