Kızlar şimdi benim sorum şu normalde gebelik testi sabah ilk idrarla yapılır evet bildiğimiz bu şekilde ama ramazandayız malum gece sahurda bol bol su içince afedersiniz sabaha kadar zırt pırt wc ye çıkıyorum 🙊haliyle sabahki ilk idrar diye bişey olmuyor. Onun yerine nasılsa su içmiyoruz gün içinde acaba gebelik testini öğlen 3-4 gibi yapsak daha mı net çıkar beklemiş olması açısından?