Bende eda hanıma gidiyorum çok memnunum ikinci gebeliğim ilkinde de eda hanıma gitmiştim sekreteriyle tartisinca mecbur başka doktor tercih etmek zorunda kalmıştım ama yine eda hanımdan vazgeçemedim yeni hayat hastanesinde özlem hanıma gittim pek memnun olmadım