Bende kontrol için gittiğimde eda hanım izindeydi elif hanıma muayene oldum usg sırasında çok güzel bilgiler verdi ben sormadan hastaneye yeni geldiği için hasta sayısı da azdı benimle uzun uzun ilgilendi hatta bebeğin yüzünü göremedim dediğimde renkli bakalım ama benim cihazım da yok dedi eda hanımın odasında bakalım dedi oraya geçtim orda baya uğraştı sağolsun bebeğin yüzünü çekmek için aslında elif hanımida bir kere muayene olmamla beğendim ama eda hanım başından beri takip ettiği için değiştirmedim ben doktorumu.