Seydaakoluk Mom2525 ben Erçin beye gidiyordum ama 85/90 veriyordum taşındığım için doktorumu bıraktım maalesef
Anne01 Mucizembnm malesef gebelik sekeri cıktı dahiliyeye yönlendirdi dr o da diyet verdi önce diyetle de düzene girmedi insuline başladık diyete de devam zor bir süreç. Umarım sende çıkmaz