MomHero2 ona da ben gidiyordum ama aşırı her şeye ilaç yazıyor örneğin
İlk muayenemde gittiğimde dedimki göğüs hassasiyetimde var oradan anladım zaten hamile olduğumu bana hemen göğüs kremi yazdı bir sorunum var demedim
Benle beraber gören (3 kişi giriyor odaya ) kadın akıntım var normalmi dedi hemen alttan kullanılan ilaç yazdı ki normal akinti ve dedi ki kadın cocukmudur midemdenmidr şuralarda bir agri oluyor ama çocuğu artık kocaman bir sonraki ay dogurcak duurmda hemen gaviscon yazdı
Bana miden yaniyormu dedi bende hayır bulanıyor dedim hem prilam hem gaviscon verdi yani ağzından bir kelime çıksın onunla ilgili ilaç yazıyor ben tavsiye etmiyorum