Bende Mehmet Çağatay beye gidiyorum oda cok iyi bir doktor ozcan beye 2. Kizimda doğum başladığında hiçbir hastane kabul etmediği için gittim Allah razı olsun bebeğimin ve benim hayatimi kurtardı bu hamileleigimdede bir turlu sıra bulamadm o yüzden gidemedim