Ben laboratuvar kimyageriyim Verdiğiniz kanı cihaz cekemiyo bazen içine sanki kan yokmus gbi algılayıp sonuca sıfır yazıyo Sıfır diye bi sonuc onaylanmaz oyle bi sonuc olamaz Birden düşmez betanız düşse bile <1.20 yazılır sıfır yazılmaz Laborant arkadasının gözünden kacmıstır Emdişe etmeyin