merveosman2627 2melekannesi_ önceli verdiğim kan 0 çıkmıştı onu tekrar yapmışlar 2600 falan çıkmış son verildiğim kanıda ayrı yapmışlar oda aynı çıkmış yani tek sorun cihaz 🙄
2melekannesi_ merveosman2627 yani aynı sonuç bir kaç saat sonra değişti peki e nabızda mıydı 0 değeri yoksa labimde mi? Benim sabah verdiğim kan e nabızda 0 görünüyor labim henüz çıkmamış acaba o yüzden mi 0 yazıyor anlamadım hemşire gece düşer sonuç demişti ama
merveosman2627 2melekannesi_ 2melekannesi_ ben hiç e nabıza bakmadım direk hastaneye gittim sonucu ordan almıştım orda sıfır yazıyordu canım
2melekannesi_ merveosman2627 anladım ama aynı kandı tekrar kan vermedin dimi? ben sağlık ocağına yaptırmıştım da bakalım ben de biraz bekliyim 😏