Bu konu aklimda süphe birakti benim. Acaba alttan baktirmasaydim düsük olmazmi diye. Ilk alttan bakti dr bisey göremedi kanda 21 cikti degerim iki gün sonra 78di. Doktor istedigim gibi yükselmemis düsük olabilir dedi. Cok moralim bozuldu cok üzüldüm ilk hamileligim tecrübesizim Doktor degistirdim Oda alttan bakti bisey göremedi kan tahlili istedi yine 138 civariydi Ama o gün kanamam basladi sonra kimyasal gebelik oldugunu söyledi. Yükselisi normal degilmiydi sizce silik gebelik testiyle cok yüksek cikmasi beklenemezdi betanin. Yani alttan baktigi gün kanamanin baslamasi ve ardindan degerin düsüse gecmesi tekrar kan tahlilinda 50 ye düsmüstü