btl-34 Dfdfdfdf60- merhaba sizn değerleriniz çok yüksekmiş maşallah rabbim sağlıkla doğmasını nasip etsin. ben de 3 +6 iken kan testi yaptırdım 3370 çıktı. Şuan 4+1 im Çarşamba günü doktor randevum var keseyi görebilir mi ? Bide kalp atışları beta hcg ye göre mi duyulur yoksa hamilelik haftasına göre mi ?
Dfdfdfdf60- btl-34 kese kesınlıkle görülür maşallah degerlerınız cok iyi kalp atısı degere gore degıl maalesef haftasına göre genelde 6.cı haftada duyuluyor ama kişiye göre de degısır canım
efeninannesi_nur kelebegimm07 benimde kan verdim 58 küsür çıktı 3 haftalık filan dedi haftaya gel salı çarşamba tekrar bakalım dedi doktorum
kelebegimm07 efeninannesi_nur aynen cnm kese 5 haftda gözüktü bende bazılarında 4 te de gözüküyormus ama inşallah gözükür haftaya🙏
efeninannesi_nur kelebegimm07 canm sen tekrar beta na baktirdiginda degerin kac olmuştu bana sali veya çarşamba gel demişti ama ben kadın doğumdan randevu almıştım direk oraya gitmeyi düşünüyorum sağlık ocağında çok geç sonuç aldım çünkü insallah bizde keseyi görebiliriz 🤲🏻❤
kelebegimm07 efeninannesi_nur bana bı sefer bakıldı betaya birdaha doktor bakalım demedi sadeece gel utrasonla bakalım kese gozukmezse betaya bakicammdedi şükür kese gözüktü 🙏
efeninannesi_nur kelebegimm07 sen direk doktora mi gittin canım ben ilk sağlık ocağına gittim o sekilde demişti doktorum tekrar gel artışına bakalm demişti
kelebegimm07 efeninannesi_nur ilk hastaneye gidip kan vermek istediğimi söyledim sonuç çıktiktan 1 gün sonra doktora gittim 63 çıkmış diye o da vakti şuan çok erken ama bakalım dedi gözükmedi kese. 1 hafta sonra gel birdaha bakalım dedi gittim kese gözüktü cnm bu şekilde oldu. Sende haftaya gidince ultrasonla ilk önce kese olusmusmu ona baktr sonra kan ver bence olusmamissa. ☺️ İnşallah oluşmuştur 🙏
efeninannesi_nur kelebegimm07 inşallah canım çok sağol 🥰😘 Rabbim inşallah herkesin kalbine göre versin icinde bizi de görsün inşallah 🤲🏻 umarım dediğin gibi bende keseyi sonrada bebemi görebilirim inşallah 🤲🏻❤
Sinemry Nurciv bu malesef kimyasal gebelik gecırmıs sin. Aynısını bende yasadım az az yukseldı kese yoktu sonra lekelenme ve ara ara hafif kanama oldu sonra yine test yaptık deger dusmus kese bile olusmamıstı
Sinemry Kızlar benim kese gozuktu ama henuz kucuk yeni olusmaya baslamıs demıstı normal diye Dusunuyorum yarın bir daha kan verıcem deger yukselısıne bakıcaz ınsallah yukselmıs tir
Nursenem55 Hesaba göre 5+6 yim bugün doktora gittim vajinal birsey görmedi cok üzgünümm😕 12.03 ilk adet günüm ama ovulasyon testi ile 31.03. yumurtam catladi acaba gec döllenme olmus olabilirmi?