Merhaba hanımlar bugun evde test yaptım pozitif cıktı ve hastaneye gittim vajınal ultrasyon da kes yeni olusmaya baslamıs henuz cok kucuk dedi kan verdim deger 131. 9 cıktı uygulamaya gore 4 hafta 3 gunluk hamileyim henuz sonucu Dr gosteremedım yarın gıdıcem bu deger haftaya gore ıyı mıdır sizce