Happybaby007 aslında olay aldırıp aldırmamak değil. Bir hastalığı varsa anne karnında teşhis edip doğduktan sonra tedavisine vakit kaybetmeden başlamak. Ayrıca sadece bebeğe değil size de bakıyor, rahim ağzı ne durumda, kordon ne durumda. Kordonda kan akışında bir sıkıntı görürse ilaç verebiliyor. Bunlar çok önemli bence.