Merhaba güzel anneler… kalan 4 ayımızı hep beraber geçirelim. Dertlerimizi paylaşalım bebişlerimiz hakkında fikirler yürütelim. Biz 19 hafta içindeyiz. Nasip olursa kız bebeğimiz olacak.ufak tefek alışveriş yaptım. Detaylı ultroson zamanı geldi ama yapıp yapmama konusunda kararsızım