Esraq1 Direk başka dahiliye uzmanına gitsen danışsan nasıl olur acaba böyle böyle yapıldı yanlış mı oldu ne yapalım diye sorsan ben dahiliye de yaptırdım zaten biliyorlar sadece kadın dogumcu kaç mg olsun dedi diye sordu onu söyledim tanıdık falan yok mu hastanede bir sordursan iyi bir doktora ya da çok iyi olurdu aslında ne yapalım falan diye yani