Semashbl ben de yapdırdım ilkinde açlık ve 50 grm içtim yuksk cıktı bıraz snra endokrıne yolladı doktorum 5-6 gun snra endokrıne gttım 100 grmlık glukoz içicek içtim açlık ve 3 defa daha kan verdm normal cıktı degerlerım doktorum hormonlardan olablr yuksk cıkmasının sebebi ddi bir de bnm yaptırmamın sebebi ailemde şeker var gecen sene ben de diyete başlamıştım şekerim cıkmıstı o yuzden onlem almak için yapdırdım zararı olsa bebeğe testın doktorlar yapdırmazdı die dusunuyrm ki eğer gebelkte sekerın varsa bunun önlemini almazsan bebege ve anneye zararlrı cok diye okudum iri bebek,zor doğum,kalpte anomali vs tehlıkeye atmamak gerekıyor dıye dusunuyrm ALLAH korusun günde mesela 2-3 dlim baklavaya eş değer seker ordaki dıyorlar