Esraq1 minnakveben çok araştırdım butun profndoktorlarin vdyilarni izleidm ve hepsi yapılması taraftarinda bebeğe zarar vermediğini ve eğer vrda tedavi edilmiorsa o zaman sonuçların daha kötü olduğunu söylüyorlar
minnakveben Esraq1 evet öyle tabiki ama benim olayım ac degildim ogün yemistim doktor hic bisekilde bilgi vermedi bunu ona söyledim ama farketmez dedi tekrar yaptırmak icin de cesaret edemiyorum artık sonuna kadar böyle giderim dedim diyet yapıyorum