Benim ablam devlete gidiyordu özele gitmek istemedi.Doğum sancisi gece başladı suyu geldi hastaneye gitti kaldıkı evine de yakın degildi.9 aydır gittiği hastane yer olmadiği için almadı, ordan ikinci bir hastaneye gitti yine yer yok diye alinmadı.En son Ümraniye araştırmaya gitti orasi aldı.Tv de seyrederdik şaka sanardık ama bildiğin hastane hastane gezdi doğum sancısıyla.Bir kuzenimde Eskisehirde Şehir hastanesinde yapti geçen ay bebeğibi göstermeden kuveze aldilar solunum skntisi dediler.Kız bebeğimi ne zaman göreceğim dediğinde biz ne zaman dersek o zaman deyip ters davrandılar kiz çok korkmuştu.Ben özele gidiyorum ama devlet için de ozel içinde duyuyoruz memnun olan da var olmayanda.Doktorunuzu iyi araştırın.