Melikesvm Devlet hastanesinde oldu.Bende normalde devletten yanayim ama insanlar ilk defa yasayacaklari bu duygular da biraz hassasiyet istiyor böyle ters davranılması bile can skıcı.Kuzenimin açilmasi olmadi suni sanci verdiler suni sanciyi alirken gece boyu yanına ne eşini aldilar nede telefonunu yasak dediler.Yani evet bu zamanda covid sebebiyle sıkı olmasi normal ama zaten anne hassas korkuyor birde üstüne eşini almiyorsun telefonuna bile engel oluyorsun, ters tavirlarla da yaklaşanlar olunca geriliyorsunuz iyice.