Dspn Ben de 14.5gunuz kızımız olcak Allahın izniyle hepimiz sag saglım bebeklerımızı kucagomıza alırız insallah amın
hanimhanimcik ATC hayır benim son adet 4 aralık ama düzensiz geliyor bende😂 ama tahmini doğum tarihimiz aynı
ezgikptngl Bizde bugün 15 olduk uygulamaya göre ama doktorum 1 hafta geriden geliyor demişti 14 yani 😄 cinsiyeti söylemedi bana henüz çok merak ediyorum bir oğlum var hayırlısıyla bir kızım olsun çok istiyorum ❤️😍