AhahHbzhz Nazzprlkci inşallah canım bakalım benimkide bidahaki kontrolde farklı bisey demezse pipi diye verdi ama değişenleri çok okudum :)
Vera18 AhahHbzhz bizde 14 haftalıgız 24 Ekim doğum gözüküyor nasipse 🤩 12 ve 13. Haftada kız dedi doktorumuz
yeniannna34 Vera18 yaaa bende seninle aynıyım canim ama hala tahmin yapmadılar çok meraklıyım suanda❣😅
AhahHbzhz ATC degismezmi diyosun :) 1 kızım var 1 oğlum olsun çok isterim 2 meyveyide tatmak doktora göre kesin bakalım:)
ATC AhahHbzhz bence de kesin eğer bacak aradı fotosu verdiyse kesindir benim de bi oğlum var bi kızım olsun çok isterim galiba bu da erkek kısmet hayırlısı olsun sağlıklı olsunlarda yeter ❤️
AhahHbzhz Hayatyeniden nie rahatsiz ediyo seni bu peki soruyoruz cevapliyoruz rahatsız ediyosa yorumlarını okuma yada sorduğum sorulara girme canim
Cicilibicili Hayatyeniden annelerimiz istediği her postu açmakta özgürdür. Bu tarz yorum yaparak linçleme çabasında bulunmanıza müsade etmiyoruz. Size bir süre askı verdik
Hayatyeniden Hep aynı başlık pipiden başka bildiğin bişey yok mu senin… Gösterdi de gösterdi açtı da açtı😀